کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel.

بنا به تعریف، تبلیغات محیطی، کلیه گونه های تبلیغاتی که یک مشتری در خارج از محیط خانگی خود به آن دست می یابد را شامل می شود. محیط ‌ها و فضاهای عمومی، فضاهای داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل های انتظار و ... مهمترین گونه های تبلیغات محیطی قلمداد می شوند. ظرفیت ها و پتانسیل های تبلیغات محیطی آن چنان گسترده است که به جرات می توان گفت در غالب کسب و کارهای امروزی موفقیت بدون تبلیغات محیطی امری سخت و گاهاً محال خواهد بود. علاوه بر این امروزه تبلیغات محیطی نقش و جایگاه خود را از منظرهای دیگری همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، مدیریت شهری و ... نیز به خوبی به اثبات رسانیده است که با اندکی تأمل و انصاف می توان بر عدم بهره برداری کامل از این ظرفیت ها در کشور اذعان نمود. این ماهیت چندبُعدی و بین‌رشته ای تبلیغات محیطی از یک سو و ظرفیت های بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ...، برپایی محفلی علمی به منظور تجمیع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متولیان و عاملیت های این حوزه را ایجاب می نماید. کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، اولین کنفرانسی است که با این نگرش ان‌شاءاله در آذر ماه 1394 برگزار شده و این حوزه جذاب تحقیقاتی، کاربردی و اجرایی را موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:

تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی

تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار

اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری

تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی

ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی

مخاطبان کنفرانس:

پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی مرتبط

سیاستگذاران حوزه های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور

اصناف اعم از انجمن های صنفی مرتبط، کانون ها و شرکت های تبلیغاتی و شرکت‌ها و سازمان‌ها و برندهای تبلیغ دهنده

توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

تبلیغات، بازاریابی و فروش

مهلت ثبت نام
30 آبان 1394
زمان برگزاری
3 آذر 1394
سطح : ملی
برگزارکننده : دانشگاه علم و فرهنگ
مالک رویداد : دانشگاه علم و فرهنگ
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
محل برگزاری : تهران
آدرس دبیرخانه : بلوار اشرفی اصفهانی (شمال)، نرسیده به پل همت، خیابان پارک (شهید قموشی)، خیابان بهار، نبش کوچه چهارم، ساختمان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ، طبقه سوم
شماره تماس : 02144214725
شماره فکس : 02144214725
ایمیل :
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک