بنا به تعریف، تبلیغات محیطی، کلیه گونه های تبلیغاتی که یک مشتری در خارج از محیط خانگی خود به آن دست می یابد را شامل می شود. محیط ها و فضاهای عمومی، فضاهای داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل های انتظار و ... مهمترین گونه های تبلیغات محیطی قلمداد می شوند. ظرفیت ها و پتانسیل های تبلیغات محیطی آن چنان گسترده است که به جرات می توان گفت در غالب کسب و کارهای امروزی موفقیت بدون تبلیغات محیطی امری سخت و گاهاً محال خواهد بود. علاوه بر این امروزه تبلیغات محیطی نقش و جایگاه خود را از منظرهای دیگری همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، مدیریت شهری و ... نیز به خوبی به اثبات رسانیده است که با اندکی تأمل و انصاف می توان بر عدم بهره برداری کامل از این ظرفیت ها در کشور اذعان نمود. این ماهیت چندبُعدی و بینرشته ای تبلیغات محیطی از یک سو و ظرفیت های بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازی، توسعه ارتباطات، هویت بخشی اجتماعی، زیباسازی شهری و ...، برپایی محفلی علمی به منظور تجمیع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متولیان و عاملیت های این حوزه را ایجاب می نماید. کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران، اولین کنفرانسی است که با این نگرش انشاءاله در آذر ماه 1394 برگزار شده و این حوزه جذاب تحقیقاتی، کاربردی و اجرایی را موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد داد.
محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:
تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی
تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار
اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری
تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی
ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی
مخاطبان کنفرانس:
پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشکده ها، پژوهشگاه ها و انجمن های علمی مرتبط
سیاستگذاران حوزه های مرتبط اعم از مدیران فرهنگی، شهری، هنری، اجتماعی و تجارت کشور
اصناف اعم از انجمن های صنفی مرتبط، کانون ها و شرکت های تبلیغاتی و شرکتها و سازمانها و برندهای تبلیغ دهنده
نظری برای این نوشته ثبت نشده است.
حوزه های تحت پوشش: