کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نرم افزار و سنسور های محیط های آبی HYDROSENSOFT

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel.

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نرم افزار و سنسور های محیط های آبی HYDROSENSOFT  در تاریخ 10-13 اسفند ماه 1395 در مادرید اسپانیا و مرکز نمایشگاهی Feria de Madrid  برگزار میگردد.

این نمایشگاه و کنفرانس توسط پایگاه اینترنتی کنفرانس الرت اطلاع رسانی میگردد.

 نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نرم افزار و سنسور های محیط های آبی (HYDROSENSOFT) هر ساله مصرف کنندگان، محققان و توسعه دهندگان علاقه مند به نرم افزار ها و سنسور ها و تهیه ابزار آلات مربوط به آب شناسی و محیط زیست در جهت کسب، تحلیل و استفاده اطلاعات با هدف درک بهتر مفاهیم محیط زیستی مرتبط با آب گرد هم می آورد. نمایشگاه و کنفرانس HydroSenSoftt آخرین پیشرفت های ناشی از تحقیقات و توسعه را عرضه خواهد کرد و تجربیات عملی کسب شده را با همگان به اشتراک خواهد گذاشت. به علاوه این نمایشگاه همزمان با چندین نمایشگاه دیگر مرتبط با صنعت آب برگزار خواهد شد که امکان دسترسی به دامنه بزرگی از اطلاعات را فراهم می آورد. مهمترین مشخصه این رویداد برگزاری همزمان یک نمایشگاه و یک کنفرانس است که فرصت ارزشمندی را برای شناخت همزمان کالا های جدید، ایجاد روابط تجاری با فعالان این حوزه و مصرف کنندگان است.

غرفه داران نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نرم افزار و سنسور های محیط های آبی:

  • نرم افزار ها ی مرتبط
  • تکنیک ها و ابزار های جدید جمع آوری ،پردازش وتفسیر داده مرتبط با آب
  • پیشرفت های حاصل در ابزار های نرم افزاری برای شبیه سازی محیط های آبی
  • لطلاعات و فناوری اطلاعات


نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نرم افزار و سنسور های محیط های آبی (HYDROSENSOFT):

افزایش قوانین ملی و بین المللی نظیر چهارچوب قوانین آب اتحادی اروپا و استراتژی های دریایی تصویب شده جهت محافظت بیشتر از محیط های آبی  تاکید بیشتری بر کنترل، دیدبانی ،نگهداری  و بهبود وضعیت محیط های آبی به واسطه برنامه ریزی و مدیریت  بهتر در این زمینه که در مقابل نیازمند دانش بیشتری در رابطه با تاثیر بشریت بر محیط زیست است .

ابزار های نرم افزاری مدل سازی امروزه به صورت  گسترده ای در جهان  توسط موسسات مسئول مدیدریت محیط های آبی مورد   استفاده قرار می گیرند و این فرایند نیازمند اطلاعات دقیق تر و جزئیات بیشتر است.همزمان پیشرفت سریع در فناوری های مربوط به سنسور ها ،در نرم افزار های مدیریت داده ها و ارتباطات قابلیت استفاده از متود های متفاوت پردازش اطلاعات آبی از ابزار های شبیه سازی با هدف درک و پیش بینی تغییرات در محیط های آبی .برای دستیابی به این اهداف تنوع گستردهای از ابزار های نرم افزاری  و جمع آوری اطلاعات به صورت روز افزان در دسترس فعالان قرار می گیرد. 

بازدید کنندگان نمایشگاه HYDROSENSOFT مادرید:

  • تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع سنسور ها،ابزار ها و وسایل
  • شرکت های نرم افزاری و توسعه دهندگان
  • نصب کننذگان سنسور ها
  • مدیران مسئول جمع آوری و مدیریت داده ها
  • متود های جدید در حال توسعه دانشگاهی و ابزار های مقایسه ای
  • مصرف کنندگان
  • مشاوران

چرا باید از نمایشگاه Hydrosesoft مادرید بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسا اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازار نتنها در اسپانیا بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

مزایای شرکت در نمایشگاه Hydrosensoft درتمام بخش های ذنجیره تولید و فروش :

فروش:

  • شروع،ادامه وو ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه
  • تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.

ارتباطات تجاری:

  • تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه .
  • بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش.
  • وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید .
  • معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها.
  • بازیابی مشتریا و متقاضیان سابق.

کانال توزیع کالا:

  • شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان.
  • رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی.
  • ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده.
  • متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری.
  • گسترش و گشایش بازارهای جدید.

بررسی بازار:

  • محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار .
  • آزمایش کردن کمپین های بازاریابی.
  • آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.

جایگاه برند:

  • افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود
  • ایجاد جایگاه برای برند.
  • نمایش و معرفی برند خود به مشتریان

توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

فناوری اطلاعات ، کامپیوتر ، مهندسی آب

زمان برگزاری
10 اسفند 1395 الی 13 اسفند 1395
نام لاتین: Hydro-Environment Sensors and Software HydroSenSoft
شهر برگزاری : Spain - Madrid - Madrid
محل برگزاری : مرکز نمایشگاهی Feria de Madrid
ایمیل :
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک