فستیوال طراحی گرافیک بردا هلند (GDFB) از 31 شهریور الی 30 مهرماه 1396 در بردا هلند برگزار می گردد.
این فستیوال توسط پایگاه اینترنتی کنفرانس آلرت اطلاع رسانی می گردد.
فستیوال طراحی گرافیک بردا هلند (GDFB) با برنامه ای پویا، به معرفی "شخصیت های" برجسته فعلی (و آینده) عرصه طراحی گرافیک می پردازد. بازدیدکنندگان این رویداد با سخنرانی های الهام بخش، کارگاه های آموزشی نوآورانه، تورها، نمایشگاه ها و برنامه های غافلگیر کننده هم در گالری ها و هم در فضای عمومی، می توانند اینکه چگونه نسل جدید طراحان گرافیک از عهده طراحی، ساخت آثار هنری سه بعدی، موشن گرافیک، مصورسازی داده ها، تایپوگرافی و دانسان سرایی بصری بر می آیند را تجربه کنند. همچنین، این فستیوال به چهار "نقش" ممکن طراحان گرافیک توجه می کند: نویسنده، روزنامه نگار، دانشمند و برهم زننده. هر یک از این نقش ها مستلزم طرز فکر و کار متفاوتی است. نویسنده، زندگی روزانه را به تصویر می کشد و منعکس می کند؛ روزنامه نگار، دیدگاهی نسبت به "اخبار" ارائه می نماید؛ دانشمند، اطلاعات پیچیده را تحلیل می کند، به تصویر می کشد و به اشتراک می گذارد؛ و برهم زننده، در مواجهه با بیننده با مصورسازی موضوعات سطح بالا "در چهره شما"، آنها را به بحث در این زمینه تشویق و ترغیب می نماید.
با مبتکرین معاصری که این امکان را در اختیار شما قرار میدهند تا نگاه متفاوتی به جهان داشته باشید، ملاقات کنید. تیم برگزاری این فستیوال هر دو سال، برنامه گسترده ای را در مرکز شهر بردا برگزار می کند و توری در سراسر اروپا برای پروژه های بسیار این رویداد ترتیب می دهند. در طول پنجمین دوره برگزاری این فستیوال، طراحان مستعد جوان، شخصیت های برجسته و مشهور، موضوعات فعلی و طرح های الهام بخش در نمایشگاه ها، مذاکرات، تورها و کارگاه های آموزشی مورد توجه ویژه قرار می گیرند.
طراحان گرافیک، زندگی روزانه ما را تحت تاثیر قرار می دهند. طراحان در تمام زمینه های: تبلیغات، وبسایت و بسته بندی فعالیت می کنند. نگرش و طرز فکر آنها در طول فرآیند طراحی چیست؟ چرا آنها این آثار را می سازند؟ چه نقشی، بیانگر شخصیت آنهاست؟ این سوال ها در طول برگزاری این فستیوال، مطرح می شود. در طول برگزاری دوره امسال این فستیوال، نقش طراح نسبت به قبل از اهمیت بیشتری برخوردار است!.
فستیوال طراحی گرافیک بردا هلند قصد دارد از تمامی پیشرفت ها در زمینه طراحی گرافیک حمایت کند و با شرکایی همکاری می کند که دیدگاه و اهداف مشترکی در این زمینه دارند. این فستیوال از اولین دوره برگزاری خود در سال 2008، تا دستیابی به جایگاهی بین المللی فعلی خود، تلاش نموده است. در حال حاضر، چند نمایشگاه این فستیوال در میان سایر کشورها، موزه ها، گالری ها و فستیوال ها در گردش است. تحکیم و تثبیت این موقعیت، هدف اصلی این فستیوال به شمار می آید. این فستیوال به داشتن طرفداران وفادار و متعهد از میان دوستان و سفیرانی که طی 5 سال گذشته بیشتر و بیشتر با آنها آشنا شده، مفتخر است. این فستیوال، با بیش از 15000 بازدیدکننده و 100000 رهگذر مواجه می شود و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و تعداد "دوستان" آنلاین این رویداد در هر هفته به 50000 نفر می رسد.
مقدمه ای بر(نقش) طراحی گرافیک:
نظری برای این نوشته ثبت نشده است.
حوزه های تحت پوشش: