محورهای همایش : - رسانه و مهارتهای حل مسأله - رسانه و مسئولیت اجتماعی - رسانه و شبکه های اجتماعی - رسانه و سازمان های مردم نهاد ( NGO) - رسانه و مهارت های اجتماعی - رسانه و اعتماد اجتماعی - رسانه و سرمایه اجتماعی - رسانه و مهارت های تبلیغ دینی - نقش رسانه ها در برقراری امنیت اجتماعی در ایران - نقش رسانه ها در ایجاد اعتماد به نفس ملی در کشور - عملکرد کنونی رسانه های کشور در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی - نقش و جایگاه کنونی رسانه های کشور در اصلاح و تعالی قانون پذیری در جامعه - نقش رسانه ها در افزایش درک عمومی از علم و فناوری
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.