کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

سمینار تخصصی تکنیک ها و مهارت های کاربردی ارتباط حرفه ای با مشتریان

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel. محورهای همایش : اصول برقراری ارتباط موثربا مشتری شناخت و برقراری ارتباط با انواع مشتریان و جلب رضایت آنها کاربرد NLPدر ایجاد ارتباط حرفه ای با مشتری مدیریت رضایت و شکایت مشتری مدیریت ارتباط با مشتری CRM نقش زبان بدن(Body Language)در برقراری رابطه موثر مدیریت تجربه مشتریCEM اصول طلائی مشتری مداری
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

تبلیغات، بازاریابی و فروش

زمان برگزاری
26 بهمن 1391
سطح : ملی
مالک رویداد : شرکت ITCC INTERNATIONAL مدرس: مهندس سعید وفایی
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
محل برگزاری : تهران - هتل طوبی
شماره تماس : 22876157 – 22875563- 021
ایمیل :
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک