کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

چهارمین کنفرانس مدیریت فروش:با رویکرد کانال های نوین توزیع

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel. محورهای همایش : • بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آنها در ایران • تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا • وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع • نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران • نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی • تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات • نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع • عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع • تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع • اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع • فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع • تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع • تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

مدیریت

مهلت ارسال چکیده
30 بهمن 1391
مهلت ارسال اصل مقالات
30 فروردین 1392
تاریخ اعلام داوری
15 اسفند 1391 الی 15 اردیبهشت 1392
زمان برگزاری
5 بهمن 1391 الی 6 بهمن 1391
سطح : ملی
مالک رویداد : مرسه فروش - شرکت ایده پردازان کسب و کار
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
محل برگزاری : تهران-ضلع شمال غربی پل گیشا ابتدای خیابان بلوچستان - روبروی پل عابر پیاده - پلاک 17
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک