محورهای همایش : • بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آنها در ایران • تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا • وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع • نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران • نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی • تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات • نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع • عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع • تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع • اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع • فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع • تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع • تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.