کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel. اهداف کنفرانس - معرفی ایده ها و روش های نوین تحقیقات بازاریابی و جنبه های کاربردی آن برای سازمان­ های ایرانی - تبیین اثرات بکارگیری تکنیک ­های مختلف تحقیقاتی در بهبود وضعیت بازاریابی شرکت­ های داخلی - معرفی روش ­های اصولی شناسایی، طبقه ­بندی، انتخاب، به ­کارگیری و ادغام ابزارهای مدیریت - ترغیب صاحب ­نظران و پژوهش­ گران حوزه بازاریابی جهت ارائه دستاوردهای علمی مرتبط - فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، مجامع علمی و فعالان کسب وکارها - نمایش کارکردهای استفاده از تحقیقات بازاریابی در سازمان­ ها و شرکت ­های داخلی و خارجی - فراهم نمودن امکان ارائه محصولات مرتبط با تحقیقات بازار در نمایشگاه جانبی کنفرانس
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

تبلیغات، بازاریابی و فروش

زمان برگزاری
13 فروردین 2016
سطح : ملی
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
محل برگزاری : مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی تهران
شماره تماس : 88556492-6
شماره فکس : 88719960
ایمیل :
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک