وضیحات تکمیلی: اهمیت توجه به نگرشهای نوین در بازارداری مدرن و پست مدرن ، اصول و مبانی روانشناسی مشتری و تکنیکهای بکارگیری انها در روابط متقابل ، ٧ اصل کاربردی در بازارداری مدرن ، راهکارهای پیاده سازی انها در کسب و کار های اینترنتی تاثیر فرهنگ سازمانی بر خلق مشتریان وفادار راهکارهای وفادار سازی مشتری بررسی الگوهای ذهنی مصرف کننده وفادار چگونه مشتریان بازاریابان ما می شوند مشتری وفادار تا برندگریزی
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.