محورهای کنفرانس: -مدیریت استراتژیک در سازمانهای خدماتی ( در حوزه های آموزشی، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، دولت، خرده فروشی و عمده فروشی، خدمات شخصی و عمومی، ارتباطات راه دور، فناوری اطلاعات و سایر حوزه های خدمات) -تفکر استراتژیک در سازمان های خدماتی -استراتژی رقابتی در سازمانهای خدماتی -استراتژی های همکاری و مشارکت در سازمانهای خدماتی -رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک خدمات -ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک خدمات -کنترل استراتژیک در سازمان های خدماتی -قابلیت های پویا و نوآوری استراتژیک در سازمانهای خدماتی -سایر موضوعات مرتبط در حوزه خدمات
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.