رئوس مطالب: نقش مؤسسات تشویق سرمایه گذاری در بازاریابی بین المللی سرمایه گذاری - نقش تشکل های اقتصادی در بازاریابی بین المللی سرمایه گذاری - نقش نمایندگی های سیاسی کشور در بازاریابی بین المللی سرمایه گذاری - نقش شرکتهای بین المللی در بازاریابی بین المللی سرمایه گذاری - نقش شرکتهای مشاور سرمایه گذاری در بازاریابی بین المللی سرمایه گذاری بازاریابی در خدمات مالی - رویکردهای بازاریابی خدمات مالی - وضعیت فعلی ایران در جذب سرمایه های خارجی - مروری بر تجربیات موفق کشورهای جهان
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.