کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

اولین سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel. موضوعات: انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های جذب مشتریان بیشتر آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

روانشناسی

زمان برگزاری
26 بهمن 1391
سطح : ملی
مالک رویداد : شرکت ITCC INTERNATIONAL
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
محل برگزاری : تهران - هتــل ونـــوس
شماره تماس : 22876157 - 22875563
شماره فکس : 22876157
ایمیل :
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک