این رویداد توسط پایگاه اینترنتی کنفرانس الرت اطلاع رسانی میشود.
محورهای رویداد:
1.تکنیک های اثربخش بازاریابی منابع و مصارف بانکی
2.مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی در سطح شعب و ستاد بانک
3.فنون شناسایی، جذب و حفظ مشتریان ارزنده در سطح ستاد، منطقه و شعب
4.تکنیک های اثربخش عرضه و فروش خدمات بانکی در شعب
5.مکانیزم های عملی بازاریابی خدمات نوین و الکترونیکی در سطح ستاد، منطقه و شعب
6.ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه و تقویت برند خدمات بانکی
7.مدیریت خدمات نوین بانکی: از ایده یابی تا افول
8.نرخ بندی ترفیعی خدمات و سپرده های بانکی
نظری برای این نوشته ثبت نشده است.
حوزه های تحت پوشش: