با توجه به نقش فعالیت ها و تولیدات علمی و پژوهشی در پیشبرد همه جانبه وضعیت بازاریابی در کسب و کارها و صنایع کشور، از اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، کارشناسان، پژوهش گران و علاقمندان محترم در حوزه مدیریت و بازاریابی، درخواست می شود در صورت تمایل به ارائه مقاله یا مشارکت فردی و گروهی در این کنفرانس، پس از ثبت نام در وب سایت کنفرانس به آدرس (www.mktconf.com)، نسبت به ارسال مقالات و موارد درخواستی از طریق سامانه کاربران وب سایت و پروفایل کاربری ایجاد شده به دبیرخانه اقدام فرمائید.
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.