موضوعات: تحقیق و توسعه از دیدگاه ملی: - اثرات تحقیق و توسعه در نیل به اهداف چشم انداز سال 1404 - مدیریت راهبردی تحقیق و توسعه جهت دستیابی به خودکفایی ملی - نقش تحقیق و توسعه در ایجاد بستر مناسب جهت افزایش اشتغال و کارآفرینی - ساز و کارهای لازم جهت جهانی شدن تحقیق و توسعه در کشور .. تحقیق و توسعه از دیدگاه بازاریابی و برندینگ: - نقش کلیدی تحقیق و توسعه در گسترش بازار و افزایش فروش محصولات و خدمات - ارتباط تحقیق و توسعه با برند سازی و دستیابی به بالاترین سطح مشتری مداری - مدیریت تحقیق و توسعه با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در تولید محصولات و ارائه خدمات موانع و چالشها در تحقیق و توسعه: - پیامدهای عدم توجه به تحقیقات دانش بنیان و رویکردهای توسعه ای - بررسی و مقایسه چالشهای تحقیق و توسعه در بخشهای دولتی و خصوصی - آسیب شناسی و آسیب زدائی تحقیق و توسعه
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.