محورهای همایش : -بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سیستم ارتباط با مشتری CRM -بررسی سیستم های کارآفرینی در ارتباط با بازاریابی رابطه مند -بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود فرآیند کارآفرینی -بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود سیستم حسابداری -بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد انگیزه سیستمی -بررسی نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم گیری های مدیران -بررسی ارتباط سیستم های اطلاعات مدیریتی در فذآیند های کارآفرینی
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.