محورهای همایش : ● رسانه و مهارتهای حل مسأله ● رسانه و مسئولیت اجتماعی ● رسانه و شبکه های اجتماعی ● رسانه و سازمان های مردم نهاد ( NGO) ● رسانه و مهارت های اجتماعی ● نقش رسانه ها در بهبود درک عمومی از علم و فناوری ● رسانه و اعتماد اجتماعی ● رسانه و سرمایه اجتماعی ● رسانه و مهارت های تبلیغ دینی ● نقش رسانه ها در برقراری امنیت اجتماعی در ایران ● نقش رسانه ها در ایجاد اعتماد به نفس ملی در کشور ● عملکرد کنونی رسانه های کشور در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ● نقش و جایگاه کنونی رسانه های کشور در اصلاح و تعالی قانون پذیری در جامعه
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.