محورهای همایش: • کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها • طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی • فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی • تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها • بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی • استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی • روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی • راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.