کنفرانس الرت پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران

همایش، کنگره و کنفرانس های ملی و بین المللی ایران

دومین همایش روز رسانه های اجتماعی با موضوع رسانه های اجتماعی در سازمان

پوستر ConferenceAlert.Models.ExecuteLevel. محورهای همایش: • کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها • طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی • فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی • تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها • بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی • استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی • روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی • راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.

نظری برای این نوشته ثبت نشده است.

نظر دهید

عضویت رایگان در کنفرانس الرت
عضویت رایگان در کنفرانس الرت
اولین نفری باشید که از رویدادهای ایران باخبر می شوید

حوزه های تحت پوشش:

علوم

زمان برگزاری
9 تیر 1392
سطح : ملی
مالک رویداد : رسانه اجتماعی
شهر برگزاری : ایران - تهران - تهران
ارسال نظرات
نمایش همه گروهها
کلیه حقوق این سایت متعلق به کنفرانس الرت می باشد
ساخته شده با در آداک