موضوعات: هفت عنصر رفتار حرفهای فروشندگان موفق (نوابغ فروش) طراحی فروش چگونه میسر میشود؟ وظیفه اصلی فروشنده چیست؟ حلقه مفقوده فروش در ارائه محصول یا خدمات کدام است؟ شش نکته تعیین کننده در مراحله فروش که نادیده گرفته میشود؟ تکنیکهای موثر تغییر قانون 20-80 در فروش سازمانی کاربرد تشریفات نوین در فروش و رضایتمندی مشتریان ترفندهای روان شناختی مذاکرات اثربخش نقش هویت و تصویر ذهنی برند در افزایش فروش آشنایی با مفهوم، ارزشها و ویژگیهای برند فردی در فروش حرفهای
توجه: قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از دبیرخانه رویداد، استعلام کنید.